Ga naar inhoud

Nieuwe Videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben op zoek naar een videokaart met een hdmi uitgang. Ik sluit mijn tv nu vaak aan op mijn pc met een DVI kabel. Ik kan met de vidoekaart die ik nu heb alleen maar films in 720p kijken, ik wil ook films in 1080p kijken. Dit zijn mijn specs: CPU Type: DualCore AMD Athlon 64 X2, 2300 MHz (11.5 x 200) 4400+ Moederbordnaam: Dell Inspiron 531 Moederbord Chipset: nVIDIA nForce 6100-4xx, AMD Hammer Video kaart: NVIDIA GeForce 8300 GS (128 MB Hoop dat dit voldoene info is.
Link naar reactie
8300 GS zou ook gewoon Full HD aan moeten kunnen via DVI naar HDMI? En anders maar Radeon HD4350 aanschaffen, die heb je al vanaf ca. 25 euro: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/49/videokaarten.html#filter:NYu9CoQwEITfZWoL8QcueQDBwspSLMJmixzByCYcB5J3v5XDZmC-b-ZCEs8yBY4eFqeEd0bzh2uSosxlUqKGeAkHbNsgUxJe3Bd2fMpjODIV9uvJNPsMu6F7tfrvsatVOoVYWNRc6IY7Py7eM2MM9lrrDw]Pricewatch[/url] Wil je ook games spelen, dan kun je nog een wat krachtiger kaartje nemen, maar let er wel op dat de standaard voeding in zo'n Dell geen zware videokaarten aankan.
Link naar reactie
Als ik 1080P wil afspelen gaat dat heel schokkerig. Ik denk dat dit aan mijn videokaart ligt. Ik heb ook maar 2GB ram geheugen, maar dat lijkt mij genoeg om Full HD films af te spelen. Gamen doe ik nooit op mijn PC, dus dat maakt niks uit. Dus met die Radeon HD4350 zou ik zonder problemen 1080p films moeten kunnen af spelen? Die prijs valt idd heel erg mee!
Link naar reactie
[quote:a040c50ebe="Darkwing"]Dus met die Radeon HD4350 zou ik zonder problemen 1080p films moeten kunnen af spelen? Die prijs valt idd heel erg mee![/quote:a040c50ebe]Ja, de hardwarematige decoder van de HD3450 zou 1080p aan moeten kunnen. In principe zou een 8300GS dat ook moeten kunnen, want dat is een afgeleide van de 8400GS. Maar het kan zijn dat de OEM-versie die Dell leverde dat weer niet aankan ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...