Ga naar inhoud

Host application werkt niet in Catalyst Control Center


Aanbevolen berichten

Heb recent een nieuwe videokaart aangeschaft, ati HD 5850 Vanaf de tweede sessie krijg ik steeds de melding: "host application has stopped working". Daarmee ook ati's ccc. Dus niet te gebruiken! Na wat gegoogle vond ik: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=469117 (met een verwijzing naar microsoft) DEP-instellingen wijzigen Preventie van gegevensuitvoering ofwel DEP (Data Execution Prevention) is een beveiligingsfunctie die schade van virussen en andere beveiligingsrisico's helpt voorkomen door te controleren of uw programma's op veilige manier gebruik maken van het systeemgeheugen. Als u besluit alle programma's te beveiligen, kunt u DEP nog steeds uitschakelen voor afzonderlijke programma's. Als u vermoedt dat een programma niet goed werkt wanneer DEP is ingeschakeld, controleert u bij de uitgever van de software of er een update of een DEP-compatibele versie van het programma beschikbaar is voordat u DEP-instellingen wijzigt. U kunt Systeem als volgt openen: klik op de knop Start , klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeem. Klik op Geavanceerde systeeminstellingen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging. Klik onder Prestaties op Instellingen. Klik op de tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP) en klik vervolgens op DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde. Blijkbaar is dit de XP oplossing, ik heb Windows 7 en die laat deze wijziging niet toe! Iemand een oplossing? Graag! :D (blijven lachen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...