Ga naar inhoud

of - of Vraag over dual screen


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb een vraag... Ik zou graag twee Dell schermen via DVI willen aansluiten op een Club 3D HD Low Profile PCI kaart. Ik heb hier slechts 1 DVI aansluiting op... ik zie dat er verschillende DVI Y-kabels te koop zijn, kan ik deze gebruiken voor dual screen functionaliteiten? De wens is zowel voor "independent" als voor "stretched" mode. Ik weet dat het mogelijk om met splitters op beide schermen hetzelfde weer te geven, alleen weet ik niet of ze apart (als uitbreiding) zijn in te stellen... Of, indien bovenstaande niet mogelijk is, weten jullie nog een goede kaart? Moet PCI én Low profile zijn :wink:
Link naar reactie
Welk OS gebruik je?Vanaf XP kun je 2 verschillende resoluties instellen en je bureaublad uitbreiden naar de 2e monitor.Je loopt natuurlijk wel tegen de maximale resolutie van de videokaart aan.Uiteraard moeten de monitoren bepaalde resoluties wel aankunnen.Maar welke videokaart heb je eigenlijk?De meeste low-profilekaarten hebben 2 aansluitingen (DVI+VGA) eventueel HDMI.Als je echt maar 1 DVI uitgang hebt zou ik een andere kaart nemen.Even googelen levert meerdere kaarten op voor alleszins redelijke prijzen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...