Ga naar inhoud

GeForce 8600 + TV out + Windows 7 werkt niet


Aanbevolen berichten

Hallo, sindskort heb ik van een pc hier de gforce 7300 vervangen voor een 8600gts, nu had ik met de vorige setting de tv gewoon werkend via de tv-out. Als ik dit wil doen met de 8600 met dezelfde settings in het control panel krijg ik geen beeld op de tv. Ook als ik de TV alleen actief maak heb ik geen beeld. Wat ik wil is het beeld dupliceren op mijn DVI en mijn TV out uitgang. Ik maak geen gebruik van een LCD tv... Het volgende heb ik nagekeken/ingesteld (windows 7) Laatste Nvidia drivers geinstalleerd TV op PAL gezet TV op verschillende resoluties ingesteld DVI kabels eruit gehaald en alleen TV aangesloten Alle verschillende duplicatie/uitbreid mogelijkheden geprobeerd S-video kabel in verschillende scart/aansluitingen gehad in de TV Het enige wat de TV doet bij het instellen van sommige dingen is even snel flitsen... De enige manier om beeld te krijgen op mijn TV is in de veilige modus. Bij normaal opstarten met alleen de TV aan mijn computer, zonder beeldschermen, wordt het beeld zwart na het inlogscherm... Ik weet geen oplossingen meer, dus misschien kan iemand mij hier helpen?? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...