anoniem Geplaatst: 12 januari 2010 Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Mijn monitor (Samsung 215tw) geeft sinds kort bij het inschakelen een flikkerend beeld (het verschijnsel lijkt op een haperende starter bij een tl-buis). Kort daarna gaat het beeld helemaal op zwart. Na een aantal keren in- en uitschakelen werkt het gedurende de hele dag weer goed, maar de volgende dag begint het "geflikker" weer opnieuw. Wat kan dit zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Mogelijk een op het punt van overlijden staande backlight. Heb je nog garantie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 [quote:349eebebb4="gerben"]Mogelijk een op het punt van overlijden staande backlight. Heb je nog garantie?[/quote:349eebebb4] Nog net, denk ik. De factuurdatum is, om administratieve redenen, 30 december 2006. De monitor is echter half januari 2007 geleverd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 Door vervelende omstandigheden (ziekte e.d.) is er wat vertraging geweest na het aanmelden in januari van de storing bij Samsung. Dit verhaal ook aan de escalatiedeskmedewerker (hoe verzinnen ze het) uitgelegd, maar enige vorm van coulance, ho maar. Opsturen en onderzoek kosten al ¤ 50, terwijl ik dan nog niet weet óf de monitor gerepareerd kan worden, óf dat het dan ook nog de moeite waard is. "Het systeem kan dit niet verwerken" is hun mededeling. Wat dat betreft is HP een stuk creatiever in klantvriendelijkheid: onze kleurenlaser begaf het ruimschoots na de garantieperiode. Tijdens de aanmelding voor reparatie werd deze melding afgesloten, waarna er plotseling garantie op de "reparatie" kon worden gegeven. Geen gefoezel of achteromweggetjes, gewoon slim gebruik maken van "het systeem". Bij Samsung is men kennelijk niet zo slim. Hoe dan ook, de monitor staat nu bij de firma Doedens in Eelde, die hoe dan ook géén onderzoekskosten in rekening brengt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen