Ga naar inhoud

2 beeldschermen met 1 filmbeeld


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort twee 26"beeldschermen. Die heb ik zo ingesteld dat ik verschillende applicaties tegelijk hierover kan verdelen. Maar ik kan ook één applicatie over de gehele breedte gebruiken. Echter, met een film lukt dat niet. Wat ik ook doe, die wordt alleen maar op één beeldscherm vertoond. Schuiven naar het andere scherm, sluit het eerste scherm af en andersom. Iemand een idee hoe ik de volle breedte krijg?
Link naar reactie
waarom zou je dan willen ? Dan zit je met zo'n balk in het midden. Dat heb ik vroeger ook wel eens gehad, maar dat was zo onmeunig irritant, dat ik het 20m later weer anders had ingesteld. Ik kon toendertijd trouwens dat niet zo instellen zoals jij dat wilt. applicaties e.d. op verschillende monitoren en een film op beide, dat moest ik zo instellen voor alles dan..
Link naar reactie
[quote:947337102c]Ik gebruik het programma Ultramon en daarmee zou het als het goed is moeten werken[/quote:947337102c] Helaas, geen effect! Ik heb alle opties geprobeerd. Ik heb zelf al het ATI Catalyst Control Center en dat biedt volgens mij nog meer mogelijkheden. Maar ik krijg het niet voor elkaar om ook een film over de hele breedte van 2 schermen te vertonen. Heeft iemand nog andere opties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...