Ga naar inhoud

Laptop aansluiten op TV


Aanbevolen berichten

Hallo, Hoe kan ik mijn laptop aansluiten op mijn TV. Wat is de beste oplossing : Ik heb zowel op mijn laptop als TV een hmdi uitgang, is dit de beste oplossing? Ik probeerde het gisteren met een VGA kabel en kwam iets zeer raars tegen. Tijdens het opstarten kreeg ik inderdaad de opstartprocedure van windows te zien op mijn TV. Maar na het opstarten moest ik het volgende doen om mijn scherm van mijn pc op mijn tv te zien. Het kader van bijvoorbeeld internet minimaliseren en het daarna verslepen buiten mijn scherm helemaal naar rechts. Ook de muisaanwijzer is enkel zichtbaar op mijn tv als ik deze rechts uit mijn scherm zet. Links,onder en boven gaat dit niet maar enkel aan de rechter kant Maar dan zie ik het niet meer op mijn pc. Kan dit aan een of andere instelling liggen die niet juist staat? Kan iemand mij verder helpen met het juist aansluiten? Alvast bedankt
Link naar reactie
Een waarschijnlijk probleem is dat je tv wordt gezien als 2e monitor. Klik daarom met je rechtermuisknop op je bureaublad, eigenschappen, het goede tabblad ben ik even kwijt, maar je zult iets vinden waarbij 2 schermpjes staan afgebeeld. Klik op primaire monitor instellen (+/-) en stel je tv in als die nr. 1. Als ik iets verkeerd zeg vanaf niet-windows pak ik m ff en probeer ik t nog n keer, moet je t ff zeggen... suc6 :wink: !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...