Ga naar inhoud

Monitor Probleem.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een paar weken geleden een nieuwe pc aangeschaft. Of laten we zeggen, alle nodige onderdelen. Deze heb ik samen met mijn buurjongen inelkaar gezet en zo liep de pc tot aan vandaag als een zonnetje. Toen ik gisteren een spel aan het spelen was, ging per ongeluk de internetkabel eruit. Een paar seconden later viel het beeld uit. Ik er niet op komen wat het probleem nou is. Heb het beeldscherm ook op mijn laptop aangesloten vandaag (Nadat hij op de pc uitviel). Hier draaide het beeldscherm wel op. Nu moet ik er wel bij vertellen dat dit niet een van de nieuwere schermen is. Het betreft namelijk een HP L1520. :? Systeem: AMD Athlon II X2 250 ~ 3.0Ghz 2048MB ram GEIL 320GB HardDisk Samsung ATI HD4850 Vapor-X van Sapphire HP L1520 Monitor Het systeem draait op Windows 7 ultimate (32-bit) Kan iemand mij alsjeblieft helpen? :oops: Al vast bedankt :wink: "Dendeej" EDIT: Het moederbord is een ASUS m4a785-m :wink:
Link naar reactie
Weet je zeker dat het aan je scherm ligt? Je schrijft het beeld viel uit, maar wat gebeurde er precies? Werd het scherm zwart? Bleef je computer normaal functioneren? Het kan namelijk ook aan je videokaart liggen. Heb je de mogelijk om deze in een ander systeem te proberen? Daarnaast zou je voor de zekerheid nog een [url=http://www.memtest86.com]memtest[/url] kunnen draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...