Ga naar inhoud

donker beeld laptop (op batterij)


Aanbevolen berichten

Ik heb een Toshiba Tecra laptop. Als ik op netspanning werk is het beeld prima. Als ik op de batterij/accu werk dan is het beeld erg donker. Iemand een idee waar ik dit kan instellen. Ik heb al gegoogled, het forum doorzocht maar kan niet veel vinden. er staat iets op dit forum over 'de batterij hoger zetten'...geen idee hoe dit moet. Ik heb al bij beeldscherminstellinge en power settings gekeken maar ik kan niks vinden dat de helderheid van het scherm beïnvloed. Help! :( Gr, Mic
Link naar reactie
Ik heb een ASUS laptop en daar heb ik een tooltje op, Power4Gear, waarmee ik profielen in kan stellen voor energieverbruik. Dan kan ik een aantal dingen in en uitschakelen, en ook beeldschermhelderheid aanpassen voor een profiel. Je hebt iets van 5 profielen voor op netspanning werken en 5 voor op accu.. Misschien heb jij ook zoiets op je laptop die de Windows instellingen overruled.
Link naar reactie
Als je op batterij werkt, heb je in de rechter beneden hoek van je scherm een batterij aanduiding. Als je daar rechts op klikt, kan je instellen wanneer er moet overgegaan worden naar power-saving. Andere mogelijkheid, is dat de batterij niet meer op volle capaciteit werkt; waardoor je automatisch op power-saving beland.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...