Ga naar inhoud

Video kaartvoor video bewerking


Aanbevolen berichten

Ik heb een Acer M7720 fijne pc maar de videokaart is een stuk minder dan de rest van de pc er zit een ati 4650 in. Ik speel geen games maar die veel aan video bewerking en heb 0ngeveer 150 euri te besteden. Is dit een goede keus: [b:f35c86c273]Club 3D CGAX-48924DDF [/b:f35c86c273]Grafische chip Type ATI Radeon HD4890 Geheugen 1024 MB aanwezig Type GDDR5 of [b:f35c86c273]Sapphire HD5770 (Light-Retail, 2x DVI, HDMI, DisplayPort, CrossFireX)[/b:f35c86c273] Type ATI Radeon HD5770 Snelheid 850 MHz Capaciteit 1024 MB aanwezig Type GDDR5 Of heeft iemand een andere tip?
Link naar reactie
Een videokaart doet niets bij videobewerken... Alleen bij video recoden kan bijvoorbeeld een Nvidiakaart met bepaalde software helpen bij het recoden. Verder doet een videokaart niets dan het beeld weergeven. Voor videobewerken heb je veel meer aan een snelle processor, een snelle harde schijf en genoeg werkgeheugen. Als ik de specs kijk van je pc dan voldoet dat prima (Core i7 met 6GB geheugen). Dus door je videokaart te vervangen ga je niet sneller videobewerken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...