Ga naar inhoud

Asus ENGTX 260 problemen


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb sinds kort mijn videokaart moeten uograden omdat de vorige was overleden. Ik heb nou dus de Asus ENGTX 260. Deze werkte niet met mijn oude voeding dus ook die heb ik nieuw aangeschaft het betreft een Huntkey met een max van 600W. Moet genoeg zijn naar mijn idee. Nu heb ik ook Windows 7 Ultimate erop staan. Het probleem is als volgt. Wanneer ik WoW start loopt hij vast wanneer ik inlog. Ik had met een oude driver nog wel beweging maar steeds met een FPS drop. Heel vervelend. Ik heb de drivers dus geupdate. Ook wanneer ik scroll in een IE browser heb ik het probleem dat het geluid van muziek een glitch krijgt. Ik heb dingen gelezen over dat mijn CPU een bottleneck is voor mijn GPU in WoW maar vanwaar dan het probleem in mijn IE? Ook iets voor 12 V Rails. Dat zegt me alleen weinig. Volgens mij zouden er 4 x 12 V op zitten als ik goed naar de doos kijk. Wat is loos met mijn pctje? Het betreft: - CPU: Intel Core 2 CPU 6400 @ 2.13GHz (Betreft een dual core) - Geheugen: 4,0 GB - Moederbord: Asus P5B - Videokaart: Asus ENGTX 260 - Voeding: Huntkey Max600 Mocht ik iets vergeten te vermelden dan is dit een oorzaak van expertise. :wink: Bedankt i.i.g.
Link naar reactie
[quote:3c029ccd27="The Dragon"]Het is jammer dat je een leuke videokaart hebt gekocht,maar een voeding van Huntkey is geen goede voeding. Ik weet niet zeker of het daar aan licht maar wellicht kun je eens kijken als je een andere voeding plaatst of het probleem zich dan nog voordoet. :roll:[/quote:3c029ccd27]Huntkey maakt prima voedingen voor z'n prijs, en zo'n 600W model moet dan ook zat genoeg zijn voor het systeem van de topicstarter. @Chopchop: Heb je extra de powerconnector(s?) wel aangesloten op je videokaart? Ik denk namelijk dat het probleem daar ligt.
Link naar reactie
[quote:d93a5ea2f8="Chopchop"]Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met teveel op 1 lijn. Zo het kunnen inhouden dat misschien 1 stekker al 24V is?[/quote:d93a5ea2f8]Nee, sommige (budget/oudere) voedingen hebben 1 lijn/rail waarop alle kabels uit de voeding zijn aangesloten, bij voedingen met meerdere rails zijn de kabels verdeeld over deze rails. Wat Vandread bedoelt is dat je voeding bijv. 2 rails heeft die elk 200W kunnen leveren en als je dan alleen de kabels gebruikt die op 1 vd. rails zitten, je boven de railcapaciteit uit kunt komen, terwijl je de max van je voeding nog niet hebt bereikt: ~400W. BTW: heeft dus niets met spanning te maken maar met stroom.
Link naar reactie
Hmm zoals ik het begrijp: moet ik proberen 1 van de andere kabels proberen om zo te kijken of dit het is? Of ik heb vier kabels die ik zo moeten aansluiten terwijl ik maar twee aansluitingen op de kaart heb. Dit is wel 1 van de redenen dat ik bij een defect normaal een nieuwe pc zou aanschaffen. Tis net als met een auto. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...