Ga naar inhoud

nieuwe kaart,oude pc


Aanbevolen berichten

In mijn oude pc,een amd athlon 2600+,heb ik een ati 3650 agp zitten.Ik draai daar win7 op,omdat ik die ook draai op m'n nieuwe.Ze zijn met elkaar verbonden d.m.v. een router.Ik krijg de ati3650 niet geinstalleerd.Voor het installeren staat er Standaard VGA Adapter,laat ik windows zelf zoeken,installeert hij een visiontek 2600 agp! Installeer ik een agp hotfix of een andere driver voor deze videokaart zegt hij dat hij niet comptible is met de geinstaleerde driver.Ik weet het even niet meer. Wie weer hier iets op? B.v.d.
Link naar reactie
Heb je de nieuwste versie van de ATi Catalyst drivers al geïnstalleerd? Deze kun je [url=http://www.filehippo.com/software/drivers/]hier[/url] vinden. Deze drivers zijn benodigd voor het correct werken van je videokaart. Als het goed is, werken de drivers voor Windows Vista ook onder Windows 7. Zorg er wel voor, dat je de juiste versie (voor 32- of 64-bit!) downloadt en installeert ;-) Edit: Windows Update haalt volgens mij ook de juiste drivers automatisch binnen.
Link naar reactie
Als ik b.v. via hyperion probeer te installeren krijg als antwoord, Cannot find the proper components for this platform. ook een agp hotfix werkt niet.Maakt niet welke driver ik ook probeer er wordt veel "geinstalleerd" maar er werkt niets.Mijn bios is up to date.Er zit een asus a7v8x-x moederbord in,dus met agp,en het blijft bij standaard vga adapter.
Link naar reactie
Ik heb de installatie cd opgezocht en deze installeerde de drivers wel.Nou denk je waarom doet hij dat niet eerder?.Daar heb ik een reden voor.Uit ervaring weet ik dat als ik geen hotfix voor agp installeer er in sommige spellen rare flitsen en strepen door het beeld gaan.Met de agp hotfix waren deze verdwenen.Ik wacht nog even af hoe die nu reageert. Bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...