Ga naar inhoud

weergave Google Earth op laptop


Aanbevolen berichten

Op mijn nieuwe laptop Fujitsi Siemens Amilo PA 3553, AMD Turion X2, Ati Radeon 3400 series, Windows Vista Home Premium heb ik de laatste versie van Google Earth geïnstalleerd. Weergave beperkt zich tot zwart voor aarde en blauw voor oceanen. Tijdens het opstarten is er een fractie van een seconde een normaal kleurbeeld, letterlijk een fractie van een seconde. Daarna alles weer blauw/zwart. Reeds ondernomen: talloze installaties en dé-uinstallaties, update Ati videokaart, verbinding google earth getest en OK bevonden, Firewall aan/uit, cache geheugen geleegd, grafische mode aangepast openGL DirectX v.v. Kortom ik weet het niet meer. Graag hulp. Henk
Link naar reactie
Misschien heeft het zin nogmaals earth te deinstalleren. Kijk dan bij het configurratiescherm of google earth echt weg is, kijk ook of er nog meer van google bij staat, er kan ook apart een soort installatie program op staan. Dan even kijken bij C; programfiles of daar iets van google staat en dat ook verwijderen. Laat CCleaner even draaien en alles schoonmaken. Zo heb ik laatst uiteindelijk ook het ongemak verholpen.! Wel even opnieuw opstarten voordat je Earth opnieuw installeert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...