Ga naar inhoud

Videokaart werkt niet??


Aanbevolen berichten

hallo Ik heb vorige week een nieuwe videokaart gekocht namelijk de Geforce FX 5500 256MB DDR met AGP aansluiting. OMdat mn oude Geforce 2 GTS kapot was gegaan. Het is wel een oude PC!! Maar nu mijn probleem. Ik heb de videokaart aangesloten op de AGP aansluiting op mijn moederbord maar als ik de computer dan opstart doet mijn beeld het niet. De fan van de videokaart draait wel vol op. Heeft iemand enig idee hoe dit probleem opgelost kan worden zodat de videokaart wel werkt. hier komt mn setupje: Moederbord : Asus MED 2001 Chipset : VIA Apollo Pro Processor : Intel Pentium III EB @ 1000 MHz Fysiek Geheugen : 1024 MB (2 x 512 SDRAM ) Videokaart : NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro Harde Schijf : SAMSUNG (250 GB) Harde Schijf : ST340823A (40 GB) Harde Schijf : TrekStor (160 GB) extern CD-Rom Station : IDE-CD R/RW 8x4x32 CD-Rom Station : LITEON DVD-ROM LTD122 Monitor Type : LG Electronics W2241 - 22 inches Netwerkkaart : Broadcom Corp BCM4309 802.11a/b/g Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3 DirectX : Versie 9.0c (maart 2006) Moederbord Fabrikant : System Manufacturer Moederbord : Asus MED 2001 Bios : Award Software, Inc. Chipset : VIA Apollo Pro Fysiek Geheugen : 1024 MB SDRAM ISA Bus : Ja PCI Bus : Ja AGP Bus : Ja USB Bus : Ja SMBus/i2c Bus : Ja Bus HyperTransport : Nee Bus CardBus : Nee Bus FireWire : Nee Processor Processor : Intel Pentium III EB Frequentie : 1000 MHz - (huidig : 997.45 MHz) Ondersteuning : Socket 370 FC-PGA Cache L1 : 32 KB Cache L2 : 256 KB FPU Coprocessor : Aanwezig Video Aantal monitoren : 1 Monitor Type : LG Electronics W2241 Videokaart : NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro Huidige Weergave : 1152x864 pixels op 70 Hz in True Kleuren (32-bit) OpenGL : Ja GDI Plus : Ja
Link naar reactie
De oude videokaart is 100% dood. ik heb die nog geprobeerd in een andere pc maar doet helemaal niks meer. Er zit nu een nvidia geforce3 serie in. die Werkt wel gewoon maar ik wil een toch wel iets betere kaart als dat mogelijk is in mn computer hebben. De nieuwe videokaart Heb ik nog niet geprobeerd in een andere computer, maar ik heb daar nu ook geen andere computer meer voor:P grtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...