Ga naar inhoud

ATI 4870 VS ATI 4890


Aanbevolen berichten

k ben op zoek naar een nieuwe videokaart ik heb een acer pc gekocht met de ATI 4350 maar ik ben erachter gekomen dat dit een slechte cheap-ass kaart is. Ik zoek een videokaart om te gamen op hoge resoluties en voor de komende jaren de games nog te kunnen spelen. Nu twijfel ik tussen de ATI 4870 en de ATI 4890 Aan de ene kant denk ik de ATI 4890 omdat die nu eemmaal beter is,, Maar de verschillenen zijn niet zo groot en het prijsverschil is 50 euro. Mijn specificaties. - beeldscherm resolutie (1920*1080) - 4 gb ram - Quadcore 2.33 ghz (Zou dit te weining zijn voor de 4890? - Vista 64 Bit (ik moet zo ie zo een andere voeding erbij heb namelijk een 250 Watt) Ik zit dan te denken aan de Cooler Master m620 En van welk Merk zal ik de videokaart nemen? Ik zie dat die van XFM en club 3 de goekoopste zijn. Maar die worden ook snel te heet. Maar als ik er eentje van HIS neem kost het meteen meer dan 200 euro.
Link naar reactie
[url=http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=315&Itemid=72&limit=1&limitstart=2]Specs vergelijken[/url] [url=http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=315&Itemid=72&limit=1&limitstart=5]3DMark benchmarks[/url] Je kunt op die pagina's nog verder kijken naar benchmarks etc. met navigatie onderin.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op basis van verschillende reviews die ik heb gelezen is het sowieso verstandig om voor jouw resolutie een graka met 1GB geheugen te nemen. Verder heb ik gelezen dat de 4890 enkele tientallen watts [b:811af7e4d3]minder[/b:811af7e4d3] verstookt dan de 4870 terwijl de prestaties beter zijn. Als laatste kan ik zeggen dat de 4890 met stock koeling best stil is, met de 4870 heb ik geen ervaring. Ik heb deze week de 4890 binnen gekregen, nog zeker geen spijt van. Als je wil kan ik wat extra gegevens verstrekken, al zou ik niet weten hoe ik de fps in een game moet meten, en ook kan ik het niet vergelijken met de 4870, maar wie weet kan ik je ergens wat extra info verschaffen. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...