Ga naar inhoud

1080p TFT scherm met glare


Aanbevolen berichten

Hoi Ik wil een nieuwe monitor kopen, 24 inch, met het liefst een glare scherm (glanzend). 90% van de gamers wil het liefst anti-glare, maar ik vind het mooier en tijdens het gamen komt het spel qua kleuren meer tot z'n recht. Echter, waar ik ook kijk, ik kan niet echt uitvinden welke 24 inch monitoren, met zicht op het budget van ong 200e, een GLARE scherm hebben. Wie o wie kan mij daarbij helpen. Het liefst ook in een winkel op max 40km van Enschede/Hengelo af, met een max levertijd van 5 werkdagen. Alvast hartelijk.
Link naar reactie
ik heb eerlijk gezegt geen idee wat glare precies is (behalve wat ik las) laat staan hoe ik er ergens op kan zoeken. ook ben ik het niet bewust tegen gekomen in grote scherm testen. het enige wat ik aan kan raden is de MediaMarkt. ze hebben daar vaak een groot aantal schermen. misschien dat ze er daar 1 of 2 hebben, kijk of het bevalt, en zoek ze dan online voor de juiste prijs
Link naar reactie
mja, MM heb dat niet. Met glare wordt bedoeld een scherm met een 'glasplaat', ofwel een enigzins spiegelende plaat (net zoals bij Plasma TV's) waardoor het kleurenschema beter tot z'n recht komt (daarom heb ik ook een plasma tv, ziet er echter uit dan op een non-glare scherm). Vind het er op een mat scherm altijd zo dof uit zien, of het nu een hdready of een fullhd scherm is. Ik heb wel een 22 inch monitor, maar da's een mat (non-glare) scherm. Ik weet dat HP glare-tft schermen maakt, maar die zijn dan ook reteduur (ik ga geen 400e betalen voor een 24 inch scherm).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...