Ga naar inhoud

triple monitor


Aanbevolen berichten

he ik ben nieuw hier, en om eerlijk te zijn snap ik totaal geen zak van computers en computerkaarten enzo.. maar toch heb ik een vraag.. ik wil graag zo'n triple monitor op me computer aansluiten, puur omdat ik het gewoon leuk vind.. maar wat moet ik dan allemaal kopen ? ik dacht dat een triplehead2go van matrox wel genoeg zou zijn.. maar moet ik dan ook nog nieuwe videokaarten enz hebben ? ik heb nu gewoon zo'n standaard videokaart in me computer zitten (een geforce 8500GT dacht ik).. wat te doen ? bedankt!
Link naar reactie
hmm.. ik gebruik vista.. werkt dit ook dan? En als ik naar dat tabblad ga over meerdere schermen bij eigenschappen (rechtermuisknop op bureaublad) zie ik 2 schermen.. dus voor een 3e scherm zou ik dus nog een extra grafische kaart moeten nemen ? Zoals ik al zei, zoveel ervaring heb ik er niet mee.. ik weet nog maar net hoe ik me scherm 90graden kan draaien ='] (ook al zie ik hier het punt niet van in) ik ga ook nog effe verder zoeken =]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...