Ga naar inhoud

Probleem met nieuw TFT-scherm.


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag m'n nieuwe scherm binnengekregen die ik via Azerty had besteld. http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=194059 Alleen het probleem is dat het beeld onscherp is, ik heb nog geen driver voor het scherm geinstalleerd weet niet of het daaraan ligt, kan het trouwens ook aan de vga-kabel liggen? Die van mij is namelijk een paar jaar oud. Ook heb ik een oude pentium 4 met een GF FX 5200 kaart, heb wel al een nieuw systeem besteld alleen die krijg ik als het goed is eind van deze week binnen. Ik heb verschillende soorten resoluties geprobeerd maar het blijft min of meer hetzelfde. Iemand die weet waaraan het kan liggen?
Link naar reactie
Je dient wel eerst de inf file te installeren, monitoren hebben geen drivers maar wel die inf file om windows te laten weten welke monitor het is met welke eigenschappen. Dan dien je de native resolutie te gebruiken voor het beste beeld, vaak dien je dan eerst de "resuluties die de monitor aankan" uit te schakelen om de juiste resolutie te kiezen. 1680x1050 op 60hz dus, als die videokaart dat tenminste aankan, dat kan ook nog een probleem zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...