Ga naar inhoud

Welke is beter


Aanbevolen berichten

welke video kaart is beter ? http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_Radeon_HD4000/Sapphire/HD4850/-1076382/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=Alle+PCIe+kaarten of http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_Radeon_HD4000/MSI/R4850-2D1G-OC/-1075257/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=Alle+PCIe+kaarten alvast bedankt
Link naar reactie
jaja echt Ati is de eerste videokaart waarvan ik tegen de prestaties echt gewoon TOP!! kan zeggen. Ik heb zoveel Nvidia videokaarten gehad en allemaal gewoon bijna low-end snel snel gemaakt lijkt het mij.. tenzij je natuurlijk een gtx 260 koopt is het een ander verhaal.. maar ik heb nu 1x in me leven een Ati hd 4670 1gb gekocht en echt alles werkt gewoon soepel en snel deze kaart doet echt nergens moeilijk over!! :) :) :) :)
Link naar reactie
[quote:c07dd9c818="Verhoeven"]jaja echt Ati is de eerste videokaart waarvan ik tegen de prestaties echt gewoon TOP!! kan zeggen. Ik heb zoveel Nvidia videokaarten gehad en allemaal gewoon bijna low-end snel snel gemaakt lijkt het mij.. tenzij je natuurlijk een gtx 260 koopt is het een ander verhaal.. maar ik heb nu 1x in me leven een Ati hd 4670 1gb gekocht en echt alles werkt gewoon soepel en snel deze kaart doet echt nergens moeilijk over!! :) :) :) :)[/quote:c07dd9c818] jaja .. ga jij maar Crysis spelen met die kaart. En probeer dan de settings op gemiddeld te zetten. Zet maar vast een emmer water neer voor de videokaart die strax verbrand.
Link naar reactie
GELOOF HET OF NIET!!! zoals ik heb gezegd kom afspreken bij mij thuis zal ik het je laten zien met die wijze kop van je! nu net nog heb ik crysis weer gespeeld op max settings en 1080p resolutie! sorry hoor maar ik raak echt zwaar gestrest van deze gozer, echt gewoon bijna op elk forum heb je wel weer van zulke types rondhangen he tjonge jonge jonge.. :? :? :x
Link naar reactie
De 4670 is wel degelijk in staat om GTA4 op hoogste resolutie te draaien. Uiteraard moet je geen flut comp hebben maar dat lijkt me duidelijk. (minimaal 3Ghz liefst nog DC maar geen must) Ik verkoop zelf computers en moet vaak een comp leveren die zo een spel kan draaien. Moet zeggen dat het spel er op medium ook grappig uitziet. heb m eens geinstalleerd op een AMD DC 6000+ met een flutkaart van Nvidia 8500GT (sorry ben geen fan) maar draaide dus zonder stotteren vond t knap. :P
Link naar reactie
15 FPS haalt de 4670 bij crysis bij high quality op een 1920*1200 scherm. Op medium settings 30. Zie de link hieronder. En 15 FPS wordt niet onder speelbaar verstaan. Dus nu einde discussie. Als er volgende keer weer zo een discussie is, zoek dan even een benchmark en bewijs het. http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3405&p=6 @Mobyweb: ik zou maar niet zeggen bij welke winkel je werkt, want als jij een 4670 durft te verkopen voor iemand met een Full HD scherm om GTA4 of Crysis te spelen op High, dan wil ik in die winkel niets kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...