Ga naar inhoud

point of view gt9400 videokaart


Aanbevolen berichten

[quote:4276896fb4="The Dragon"]Heb je de drivers van de videokaart wel geinstalleerd? De kaart ook goed aangesloten? http://support.microsoft.com/kb/310123/nl Je kan kijken bij foutcode 43. :roll:[/quote:4276896fb4] ja ik heb alles geinstaleerd en de kaart goed er in gedaan krijg namenlijk wel beeld
Link naar reactie
[quote:8131a12d65="The Dragon"]Kijk dan eens bij apparaatbeheer of daar een geel uitroepteken staat? Krijgt de kaart misschien niet genoeg voeding?Anders bij apparaatbeheer stuurprogramma"s verwijderen en opnieuw installeren kijken of dat wil helpen.[/quote:8131a12d65] ja er staat een geel uitroepteken en ja dat krijgt hij en dat heb ik al geprobeert
Link naar reactie
[quote:7e616b65e4="The Dragon"]Staat dat gele uitroepteken bij de eigenschappen van je videokaart in apparaatbeheer? Dan kan je kiezen voor de installatie ongedaan maken en dan de stuurprogramma"s opnieuw installeren. Wat voor kaart zat er eerst in je computer?[/quote:7e616b65e4] ja hij staat bij me video kaart en er zat eerst een onboard video kaart in
Link naar reactie
[quote:2de755a969="manuel1985"][quote:2de755a969="The Dragon"]Staat dat gele uitroepteken bij de eigenschappen van je videokaart in apparaatbeheer? Dan kan je kiezen voor de installatie ongedaan maken en dan de stuurprogramma"s opnieuw installeren. Wat voor kaart zat er eerst in je computer?[/quote:2de755a969] ja hij staat bij me video kaart en er zat eerst een onboard video kaart in[/quote:2de755a969] Kies dan nog eens voor installatie ongedaan maken ( bij eigenschappen van de kaart) en start de computer opnieuw op. Je onboardvideokaart wordt in 99% van de gevallen uitgeschakeld wanneer er een nieuwe losse videokaart wordt geinstalleerd. Zoniet dan moet je onboard video uitzetten in de bios. :roll:
Link naar reactie
[quote:ec32391f49="The Dragon"][quote:ec32391f49="manuel1985"][quote:ec32391f49="The Dragon"]Staat dat gele uitroepteken bij de eigenschappen van je videokaart in apparaatbeheer? Dan kan je kiezen voor de installatie ongedaan maken en dan de stuurprogramma"s opnieuw installeren. Wat voor kaart zat er eerst in je computer?[/quote:ec32391f49] ja hij staat bij me video kaart en er zat eerst een onboard video kaart in[/quote:ec32391f49] Kies dan nog eens voor installatie ongedaan maken ( bij eigenschappen van de kaart) en start de computer opnieuw op. Je onboardvideokaart wordt in 99% van de gevallen uitgeschakeld wanneer er een nieuwe losse videokaart wordt geinstalleerd. Zoniet dan moet je onboard video uitzetten in de bios. :roll:[/quote:ec32391f49] heb ik allemaal gedaan maar hij geeft nog steeds die code aan :(
Link naar reactie
Alvorens die videokaart terug te brengen/zenden, zou je eerst kunnen vermelden in welk merk/type PC/moederbord je deze probeert te plaatsen. Meldt ook welk besturingssysteem en service pack je draait. Had je de oude drivers nadat je die had verwijderd via Configuratiescherm > Software, ook nog weggepoetst in Windows veilige modus via applicatie [url=http://www.guru3d.com/category/driversweeper/]Driver Sweeper?[/url]
Link naar reactie
[quote:7244f0dd22="jolo"]Alvorens die videokaart terug te brengen/zenden, zou je eerst kunnen vermelden in welk merk/type PC/moederbord je deze probeert te plaatsen. Meldt ook welk besturingssysteem en service pack je draait. Had je de oude drivers nadat je die had verwijderd via Configuratiescherm > Software, ook nog weggepoetst in Windows veilige modus via applicatie [url=http://www.guru3d.com/category/driversweeper/]Driver Sweeper?[/url][/quote:7244f0dd22] ik heb een mycom pc met een asus M4A78 pro moederbord 1 TB hdd 4GB geheugen dvd brander lg bluray brander lg creative pci-e geluidskaart firewire kaart wireless netwerk kaartje windows viste home premium sp1 nee ik heb alleen de drivers verwijderd maar niet met het programma
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...