Ga naar inhoud

welke videokaart voor games


Aanbevolen berichten

hallo ik weet nog niet zo veel van computers maar de laatste tijd kan de coputer haast geen nieuwe games meer aan dus denk ik dat mijn videokaart te oud is. mijn computer is van 2003 dus is al aardig oud het is een windows xp home edition hij heeft een nvidia nforce2 mcp moederbord, met ingebouwde videokaart???? ik weet niet wat voor video kaart er in zit maar het zit volgens mij ingebouwd in het moederbord kan ik de ingebouwde videokaart uitschakelen en er een nieuwe inzetten zodat ik de nieuwere games kan spelen?? michiel
Link naar reactie
[quote:11b07650af="gerben"]Een computer uit 2003 is niet interessat om te upgraden. Simpelweg omdat je vrijwel alles moet vervangen. En dan kun je net zo goed een nieuwe kopen.[/quote:11b07650af] hmm.. licht eraan.. ik heb nu de oude pc van mijn tante (ongeveer uit 2000) en heb hem voor 120 euro ge-upgrade (moederbord, videokaart, processor en ram geheugen) en kan nu vrijwel alle nieuwere games spelen. licht er gewoon aan waar je je hardware wilt kopen, ik heb het tweedehands, weet dat het riskant is, maar met een beetje rondzoeken staan er best goeie dingen bij van een maandje oud die super werken..
Link naar reactie
Ik denk dat een PC uit 2003 met onboard video op zijn hoogst een videokaart upgrade waard is. Mogelijk zou je een tweedehands ATI x1650Pro kunnen overwegen. Deze zou je onder andere kunnen proberen aan te schaffen via marktplaats. Daar typ je in het zoekveld bijvoorbeeld x1650. Check wel eerst op je oude PC voldoet aan de systeem requirements http://ati.amd.com/products/radeonx1650/radeonx1650proagp/specs.html En meldt welke games je had willen spelen. Check daarvan op de site van de fabrikant de aanbevolen systeemvereisten/recommended requirements. Je had hopelijk toch geen nieuwe games aangeschaft, zonder het checken van deze info.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...