Ga naar inhoud

Asus EN9800GTX+ TOP ...Misschien defect of iets anders?


Aanbevolen berichten

Hoi allen, Ik heb een asus EN9800GTX+ TOP gekocht via marktplaats. Ik heb hem op mijn computer aangesloten en de 2 dingetjes voor extra voeding ook. Als ik de computer nu opstart krijg ik geen beeld. Ik weet niet waar het allemaal aan kan liggen want computers zijn erg complex. Ik heb een Asus P5K moederbord , dual core e6750 en een voeding van 500 watt en een 15 inch monitor. Mijn harde schijf weet ik niet. Nou is mijn vraag of die kapot is of dat het ergens anders aan ligt. Ik heb de videokaart ook bij een vriend uitgeprobeerd, daar deed die het ook niet maar die had ook een 15 inch beeldscherm. Misschien ligt het aan het beeldscherm? Dat die groter moet zijn dan 15 inch? Hoop dat jullie me een beetje uit de brand kunnen halen. Groeten Teun
Link naar reactie
Ik zou maar contact zoeken met de persoon waarvan je de videokaart gekocht hebt. Misschien kan je je geld nog terug krijgen. Persoonlijk koop ik nooit iets op Marktplaats. Het is ook niet echt slim om daar een videokaart te kopen. :o De bios beeps kunnen betekenen dat of de kaart niet goed is aangesloten of dat de kaart overleden is. Reparatie is vaak niet mogelijk. Je kan de kaart los halen en naar een computerwinkel gaan en vragen of ze de kaart kunnen testen.
Link naar reactie
Ik kan inderdaad naar een computerwinkel gaan en vragen of ze het willen testen. Hopelijk kost het dan geen geld. Ik heb nog niet betaald bij marktplaats maar hij zegt dat hij helemaal in orde was en dergelijke toen hij hem opstuurde. Maarja, ik ga niet betalen voor een videokaart die overleden is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...