Ga naar inhoud

nieuwe videokaart help


Aanbevolen berichten

hallo, ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen (en eventueel nieuwe voeding als dat nodig is) ik heb een budget rond de 200 euro..maar ik weet nou juist niet welke ik moet kopen... dit heb ik momenteel: Manufacturer: MEDIONPC Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU 6300 @ 1.86GHz (2 CPUs) Memory: 2046MB RAM Hard Drive: 309 GB Video Card: NVIDIA GeForce 7600 GT Monitor: SyncMaster 225BW(Digital) Sound Card: HD Audio rear output Keyboard: USB-hoofdhub Mouse: Logitech HID-compliant G5 Laser Mouse Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) als er mensen hier zijn die me kunnen helpen graag...ik gebruik de pc vooral om te gamen
Link naar reactie
[quote:98549cec14="gerben"]Voor 200 kun je een stevige kaart kopen. Maar dan krijg je denk ik wel problemen met je voeding. Je kunt een wat lichtere ati 4770 nemen, mogelijk kan die nog wel op de aanwezige voeding. Met zwaardere kaarten kun je ook nog warmteproblemen krijgen.[/quote:98549cec14] o oke dus dat is de ati 4770...en die kan dan wel de meeste nieuwere games aan?..alvast bedankt ....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...