Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo! Na net een nieuwe XFX GTX 260 aangeschaft te hebben(ja ik heb die oude k*t ATI Radeon HD 2350 in de zelfde doos weer gedaan) heb ik soms een probleem. Ik wil dus lekker CoD 4 spelen op zn allerhoogst draait ie perfect! dat wel maar... met 60 FPS. Een vriend van mij heeft een iets slechter XFX 9800GTX en die kan hem zelfs NOG hoger met 120 FPS spelen. Is hier een verklaring voor
Link naar reactie
Misschien geeft dit een kleine verklaring: ik heb in CoD 4 75Hz aangezet. Maar zie net dat mn monitor maar 60 aankan :( Waar kan ik trouwens Vsync uitvinken? in de spellen dan. Ooh misschien een beetje offtopic maar nog zoiets: ik heb Far Cry 2 bij mn XFX gekregen en als ik Alt+Tab doen als ik in het spel zit krijg ik rechts een zwarte rand en links een deel weg. Kijk ik in de instellingen staat er 1280*890 (zoiets maar wel iets met 1200) terwijl ik dat ding altijd op 1440*900 speel. Iemand daar een oplossing voor. Trouwens: Far Cry 2: ZWAAR STOER. draai hem op zijn allerhoogst( AA 2x 1440*900 Ultra High) gemiddeld 50 fps :D
Link naar reactie
[quote:d0dea1fd6d="Smurrie"]dank je ! het werkt nu run ik op 115 fps :D:D kijk das nou prestatie winst! maar nu dat ene probleem met FC2! moet ik er even een foto van maken?[/quote:d0dea1fd6d] Het is dus juist [u:d0dea1fd6d]Geen[/u:d0dea1fd6d] prestatie winst, want je scherm is 60 Hz. Je ziet dus 100 procent GEEN verschil, je graka gaat veel meer werk doen, allemaal voor niks. Je kan hem net zo goed, zo niet beter gewoon laten staan op 60 Hertz..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...