Ga naar inhoud

Scherm te donker


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop Acer Aspire 3660. Af en toe heb ik het probleem dat wanneer ik mijn laptop aan doet hij opstart met een heel donker scherm. Wanneer ik systeemherstel gebruik doet hij het weer goed....totdat ik weer een paar dagen verder ben en het scherm wéér te donker is bij opstarten.... Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Link naar reactie
U kunt als u ingelogt ben op windows-toets+X klikken. U krijgt dan een venster (mits u met vista werkt) waarin u de verlichting van het scherm kunt aanpassen. Ook kunt u bij energiebeheer instellen de hoeveelheid licht die uw scherm geeft op accu en op netstroom. U kunt daar van alles instellen. windows-toets+x weergeeft mobiliteitscentrum start/configuratiescherm/draagbare computer/energiebeheer en dan links in dat venster op de helderheid van het beeldscherm aanpassen klikken. succes
Link naar reactie
Bij energiebeheer staat hij al op 100% voor het beeldscherm. Wat ik alleen vreemd vind is het feit dat ik weken mijn laptop kan gebruiken en hij goed functioneert en van de een op andere dag bij het opnieuw aanzetten van de laptop het donkere scherm weer opduikt. Het vreemde is dan dat na een systeemherstel het scherm weer helemaal goed is. Nu is er misschien een link en dat is dat het rond de tijd gebeurt wanneer mijn zoon zijn MP3-speler (zen-media) heeft aangesloten gehad. Op die MP3 zit nl. ook een videobestand...... Mogelijkerwijs tast dit op de e.o.a. manier het beeldscherm aan? :?
Link naar reactie
[quote:7301af8017="Liel01"]van de een op andere dag bij het opnieuw aanzetten van de laptop het donkere scherm weer opduikt. [/quote:7301af8017] Je zou kunnen checken of er iets bruikbaars staat in deze topic over onderwerp [url=http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/53454/]Acer Laptop Dark Screen Problems.[/url] Of meldt het probleem bij [url=http://support.acer-euro.com/request/nl/nb_as.html]Acer.[/url]
Link naar reactie
[quote:665bc4402b="maarten12340"]Backlight kapot?[/quote:665bc4402b] Even off-topic: ik denk niet dat de topicstarter veel aan dit soort commentaar heeft. Je hebt al in verschillende topics nutteloos commentaar geleverd en suggesties gedaan die nergens op slaan. Als je niks te zeggen hebt of alleen maar commentaar post om interessant te doen, doe dat dan maar niet. Mensen zoeken op dit forum over het algemeen naar nuttige oplossingen voor hun problemen, niet naar loze kreten :roll: ... @ topicstarter: je zegt dat na een systeemherstel het beeldscherm het wél weer goed doet. Hoe bedoel je dat precies? Start je de laptop alleen opnieuw op, of voer je ook daadwerkelijk een systeemherstelactie vanaf een herstelpunt uit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...