Ga naar inhoud

Welke DVI kabel?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb altijd een VGA aansluiting gehad op mijn TFT en nu wil ik een DVI aansluiting gebruiken. Ik heb een Packard Bell 190W en een 8600GT. Het probleem is dat ik veel DVI kabels zie zoals DVI-D, DVI-I, Single Link, Dual Link, Male en Female. Ik heb deze site doorgelezen [url]http://www.avdgear.com/DVI-Tutorial-s/109.htm[/url]. Mijn videokaart (8600GT) heeft een HDMI, VGA en DVI-I (Dual Link) aansluiting. Mijn monitor heeft een DVI-D (Dual Link) aansluiting. Nu vraag ik me af welke soort kabel ik moet kopen? Een female, male of HDMI naar DVI-D? Kan iemand mij helpen met welke kabel ik moet kopen? Graag een betrouwbare site en lage verzendkosten :) Alvast bedankt :D
Link naar reactie
Neu, eigenlijk niet zoveel. De schermen worden wel langzamerhand beter en sneller. Ik heb ook de indruk dat dode pixels steeds minder voorkomen. Recent krijgen steeds meer schermen de 16:9 verhouding, dus net als op de tv. Ook zie je bij de kleinere schermen steeds vaker HD, dus ook bij 22" full hd resolutie. Er komen nog wel enkele ontwikkelingen aan. LED backlights, geven betere kleuren en beter contrast. OLED komt er ook aan, dan heb je geen backlight meer, maar geeft het scherm zelf licht. Het wordt zo langzamerhand marktrijp, na een lange aanlooptijd. Tenslotte de prijzen, die zijn nog steeds flink aan het dalen. Je hebt al 24" schermen ruim voor 175 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...