Ga naar inhoud

Laptop -> LCD TV (hdmi->hdmi)


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuwe laptop, met snel ati-kaartje. Dit is de laptop [url]http://www.ibood.com/nl/nl/product_list_comments.php?product=9907[/url] Zoals te lezen valt heeft de laptop een HDMI-aansluiting. Ook ben ik in het bezit van een samsung lcd tv LE26a330 met hdmi-aansluiting. Ik wil nu graag via een hdmi-kabel verbinding leggen tussen deze twee producten. Dus de tv als externe monitor gebruiken. Het lukt alleen niet enig beeld te krijgen op de lcd tv. Via de videokaartsofware kan ik op de laptop wel zien dat de lcd tv gevonden wordt. Alleen is op de tv dit contact niet waarneembaar. Ik heb op de tv alle mogelijke sources geprobeerd. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Mvg, Tym3n
Link naar reactie
Over 'snel' ATI kaartje valt te twisten ;-) Niet bepaald zo snel te noemen. Maar ontopic: meestal is het een toetsencombinatie waarmee je het beeld naar een externe bron stuurt, zoals Fn en dan een cijfer. Kijk eventjes goed naar je toetsenbord, meestal staan er tekentjes boven de cijfers die met Fn geactiveerd worden. Probeer eens Fn 10
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Ik heb de oplossing gevonden! De iboodlaptop had een "speciale" mode. In deze mode presteert de laptop beter dan anders. Als je een beeldsignaal wil verzenden naar een externe bron moet de laptop is deze mode staan. Had al meerdere mogelijkheden geprobeerd zoals: - nieuwe drivers - FN + toetsencombinatie - verschillende resoluties - verschillende sources (op tv) Miss. helpt dit antwoord andere die eenzelfde type laptop hebben. Gr. tym3n :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...