Ga naar inhoud

oude video bestanden


Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden een nieuwe videokaart geplaatst,het functioneerd allemaal goed, echter....bij het verwijderen van de oude videokaart zijn er wat oude bestandjes blijven zitten in de pc.Ik krijg zo af en toe de mededeling dat er een nieuwe update(via update checker) voor de oude kaart gedownload kan worden.Er moeten dus nog wat oude bestanden aanwezig zijn en de vraag is; hoe krijg ik die eruit!!!Misschien dat iemand mij op weg kan helpen,bij voorbaat bedankt.
Link naar reactie
[quote:9286dda508="Repr"][url=http://www.guru3d.com/category/driversweeper/] antwoord [/url] ;)[/quote:9286dda508] Bedankt voor uw snelle antwoordt',wat aanvullend gegevens en een vraag; in de pc zat een videokaart ati radeon 9800 xl en deze is vervangen door ati radeon hd 3650 sapphire.Het programma driversweeper heb ik gedownload en voor dat ik dit gebruik de vraag- moet ik de bestanden van de nieuwe videokaart eerst deinstalleren voordat ik het programma ga gebruiken-Gaarne uw advies.
Link naar reactie
[quote:7e44e4c744="arjant2"]Nee dat hoeft niet. Gewoon alles van ATI even goed verwijderen en dan je videodrivers opnieuw installeren.[/quote:7e44e4c744] Uw advies opgevolgd en de videodrivers opnieuw geinstalleerd, voor zover ik het kan zien zijn de oude videobestanden verdwenen,toppi!!! Vriendelijk dank voor uw advies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...