Ga naar inhoud

ATI Mobility Radeon HD3650 niet herkenbaar?


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen, Ik heb gister een nieuwe laptop gekocht Acer Aspire 6530G-703G32MN,A64-RM70,3GB,320GB,16 met een ATI Mobility Radeon HD3650 Ik wilde er een spelletje opzetten en die werkte geen eens (diablo2) volgens mij werkt mijn videokaart niet want als ik in apparaten beheer geeft ie aan dat er een standaard VGA kaart in zit die niet werkt, en geen ATI Radeon HD3650. betekend dit dat de videokaart niet word herkend? Kan iemand hier advies over geven? ik heb niet zo heel veel verstand van laptops groeten jelle
Link naar reactie
Heb je de benodigde besturingssoftware (de drivers, dus) voor de videokaart er wel op geïnstalleerd? Ze zouden op de CD's moeten staan die bij de laptop geleverd worden. Goede les voor de volgende keer: éérst je systeem in orde brengen en kijken of alles werkt, daarná pas spelletjes installeren. Vervelende dingen komen vóór de leuke 8) !
Link naar reactie
Nou ik heb namelijk verder ook geen cd bij geleverd gekregen, dus ik vraag me af of er indd wel een videokaart inzit. ik heb ook al alle drivers gedownload en geinstalleerd zonder succes. op de bon en aanbieding staat dat er wel een ati radeon HD 3650, 512mb videokaart inzit. maar in apparatenbeheer geeft aan dat er een standard VGA kaart inzit die niet werkt. ik denk dat ik dan maar terug naar de winkel moet gaan, of doe ik wat verkeerd? heeft iemand anders toevallig ook nog dezelfde laptop en zelfde probleem?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...