Ga naar inhoud

GeForce 9600GT of Geforce 9800GT Hybrid?


Aanbevolen berichten

Bij het rondzoeken naar een kant en klare nieuwe pc kan ik kiezen uit de optie Geforce 9600GT of, voor 3 tientjes meer, de GeForce 9800 GT Hybrid (linkje; http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2287 ) Is het de 3 tientjes waard voor de 9800 of is dit nauwelijks merkbaar en kan ik de 3 tientjes beter in mijn zak houden? Het gaat hier om een pc bedoeld voor gamen
Link naar reactie
Als het voor gamen is dan is de Videokaart toch ozo belangerijk en raad ik je aan voor die 9800GT te gaan. Misschien kan je ook eens uitkijken naar een ATI HD4850 moest je toevallig zo een kant en klaar systeem zien. Anders is die 9800GT de beste optie. Wat voor games ga je zoal spelen? En heb je er al eens aan gedacht om zelf een systeem samen te stellen, wat je veel goedkoper uitkomt?
Link naar reactie
Welja er zit wel degelijk wat verschil op de 9600GT en de 9800GT. Wow is natuurlijk niet een zwaar spel en het zal dus ook wel vlot gaan draaien op die 9600GT. De vraag is dan of je later niet eens een zwaarder spel gaat gaan spelen waar die 9800GT wel voor nodig zal zijn. Aan u de keus. Je kan je een systeemje samenstellen en het eventueel even posten zodat we kunnen kijken of het daadwerkelijk gaat werken. Je kan je systeem laten assembleren door de PC-Shop zelf. www.azerty.nl www.alternate.nl Moet je maar eens rondkijken. Op alternate is er zelfs dacht ik een PC-Build page wat wel handig is. Weet nu wel niet percies of dit ook op alternate.nl het geval. Op alternate.be is dit wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...