Ga naar inhoud

Laptop naar tv met HDMI kabel. Geen beeld tv??


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een HDMI kabel gekocht om zo mijn laptop op de tv aan te sluiten. Normaal gesproken hoort ie het gelijk te doen, maar het wil niet mee werken. Zolang ik de tv uit heb staan wanneer de kabel erin zit, ziet de laptop de tv wel. Maar zodra ik de tv aanzet, ziet de laptop de tv niet meer. Laat ik echter de tv aanstaan en doe ik dan pas de kabel in de laptop, dan krijg ik een paar seconden het beeld van de laptop op tv en dan is het weer weg. Ik heb echt alles al geprobeerd, maar kom er niet uit!! Wie o wie kan mij helpen. Heb trouwens het volgende: Videokaart: NVIDIA GeForce 8200M G Laptop: Compaq CQ50 TC: Panasonic LCD TV TX-32LX60F
Link naar reactie
Wat is je besturingssysteem? Heb je je TV wel op het goede signaal staan? En heb je de instellingen van de drivers goed gecontroleerd? Sowieso is een driverupdate nooit weg. Verder heeft Windows Vista vrij vaak moeite met beamers etc, dikke kans dat hetzelfde probleem voorkomt met Tv's. Oplossing daarvoor = microsoft slappen.
Link naar reactie
Ja de FN + F4 heb ik ook al geprobeerd. Ik heb de resoluties aangepast. Echt alles wel. Nu hebben we het op een ander merk televisie geprobeerd. Een Akai lcd tv en dan doet ie het gelijk. Dus het ligt dan toch aan de Panasonic tv denk ik. Nu alleen het probleem daarvan zien te vinden. Zelfs medewerkers van electronicazaken weten het antwoord niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...