Ga naar inhoud

kan geen drivers installeren


Aanbevolen berichten

hallo, Ik ben nieuw op computer totaal dus sorry als ik deze vraag verkeert heb gepost. Ik heb sinds vandaag een groot probleem met mijn pc, ik was namelijk mijn pc op mijn tv aan het aansluiten maar ik kreeg geen kleur op mijn tv(ligt niet aan mijn tv kan wel gewoon tv kijken). dus ik dacht nou ik trek het kabeltje maar even uit mijn pc en doe het er weer terug in, toen kreeg ik dus een blue screen error ik weet niet precies meer wat er in stond maar het was iets van: nvidea.nogiets heeft een fout veroorzaakt de computer word afgesoten om schade te voorkomen. dus ik heb mijn pc opnieuw opgestart en toen ik bij het welkom venster was was er heel gek beeld ([url=http://img219.imageshack.us/my.php?image=p1050964oe1.jpg][img=http://img219.imageshack.us/img219/2118/p1050964oe1.th.jpg][/url]).maar nu krijg ik mijn pc niet meer goed aan alleen in veilige modes en dan gaat mijn pc na 5 tot 10 minuten ineens uit. mijn pc: moederbord:ASrock alivenf6p-VSTA videokaart:nvidea geforce 8500gt(pci X) nividea geforce 6150(on-board) geheugen:1gb drr2 800mhz hardeschijf:160gb stata proccesor:AMD athlon 5000+ 2.61ghz heeft iemand enig idee wat het probleem is? ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik een driver probleem heb, als ik probeer mijn drivers opnieuw te installeren kriig ik weer een heel vreemd beeld. weet iemand misschien wat ik verkeert doe of wat er mis is met mijn pc? mvg ralf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...