Ga naar inhoud

videokaart doet raar


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds vandaag ineens dat mijn videokaart op veel lagere snelheid gaat dan dat hij kan en ik kan het niet veranderen :? Engine: 56mhz (560mhz normaal) Memory: 140mhz (1400mhz normaal) Het is een asus 7600GT 256mb. Ik heb al alles geprobeerd als het gaat om met overklokprogrammatjes het terug te zetten op normaal maar er blijft een error komen zodat ie telkens weer terugspringt naar de 56 en 140 mhz. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen en wat ik er aan kan doen? Of is het misschien een videokaartdefect en kan ik hem terugsturen naar asus met de garantie die ik nog heb? (zit nu op de 23 maanden van de 36) Alvast bedankt (oh ja op het beeld zie ik als ik een spel speel ook allemaal rare strepen door het scherm en ik zie alles een paar keer naast elkaar staan, het ziet er echt gaar uit, op een ss is het niet te zien btw dus probeer ik het uit te leggen ;) ik heb ook al de nieuwste drivers op windows xp 32 bit)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...