Ga naar inhoud

Nieuwe Videokaart in HP Pavillion


Aanbevolen berichten

Hallo Ik wil een nieuwe videokaart in mijn pc doen om beter te kunnen gamen. Mijn computer is een HP Pavillion, Model a6422, Core2Duo E 4600 met 3 GB ram. Mijn budget is zo'n 200 euro, waar waarschijnlijk nog 50 voor de voeding af zal gaan, aangezien er nu een 300W in zit. Wat is de beste kaart met dit budget wat m'n systeem hem niet zal 'bottlenecken'??
Link naar reactie
Hoe krachtig is die 300W voeding? Met andere woorden, hoeveel ampères levert die voeding op de +12V lijn(en)? Zie hiervoor de sticker die op de zijkant van de voeding geplakt zit (hiervoor moet je de behuizing dus even openen). Bij een energie-efficiënte voeding kun je er nl. een HD4670 in stoppen, deze verbruikt relatief weinig, maar biedt toch hele behoorlijke prestaties in niet al te zware spellen op TFT-monitoren t/m 19". Op die manier hoef je de voeding niet te vervangen en krijg je in zo'n meestal krappe behuizing geen warmteproblemen. Welke videokaart zit er nu trouwens in, of gebruik je onboard video?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...