Ga naar inhoud

Videokaart en een externe voeding????


Aanbevolen berichten

Net even een nieuwe videokaart gekocht maar kwam tot de ontdekking dat deze club 9800 GT een voeding nodig heeft. Er zit geen kabeltje bij de de kaart en in mijn dell pc zit weer een andere connector dan de videokaart nodig heeft. Is hier een standaard kabel voor verkrijgbaar en zo ja hoe heet zo,n kabel? Bij voorbaat dank!, Jack [img:ddf71b172e]http://i5.photobucket.com/albums/y158/jackscheffel/Dell_PCI-e.jpg[/img:ddf71b172e]
Link naar reactie
Je had beter eerst wat onderzoek kunnen doen alvorens een nieuwe videokaart te kopen. Want met alleen een verloop kabel ben je er niet volgens mij. Hoeveel watt is je voeding? En hoeveel amps heeft hij op de 12V lijn? Met een 9800GT zou ik toch minimaal een 450WATT voeding willen met 30 tot 34 Amps op de 12V. Wat zijn de specs van de rest van je systeem?
Link naar reactie
Je hebt een veel zwaardere en een goede voeding nodig die 500 Watt of meer kan leveren. Denk daarbij ook nog aan de behuizing ivm de koeling in je Dell, die kan wel eens tekort schieten..... Deze kaart op de bestaande voeding in je Dell, is vragen om problemen. Oplossing: 1/. kaart niet plaatsen en alles bij het oude laten 2/. bij installatie van deze videokaart voeding vervangen door een 500 Watt plus exemplaar, dan heb je stekkers zat. Let op de koeling en airflow. 3/. een wat lichtere kaart installeren 4/. .... :wink: Waarom kies je voor deze zware kaart ? Heb je die wel nodig ?
Link naar reactie
Probleem opgelost! Ik had deze dell pc 3 jaar geleden gekocht voor the Kidz maar helaas ging de Nvidea 6600 kapot. Ik dacht ff een nieuwe te halen en inprikken en klaar....Plug and Pray Vandaag terug geweest naar Alternate en een andere kaart uitgezocht en omgeruild! Een iets lichter model: Club 9500 GT zonder fan! Van de 95 kaarten waar je uit kan kiezen waren en nog maar twee beschikbaar die geen externe voeding nodig hebben. Dus lesje geleerd! EERST KIJKEN EN VRAGEN dan pas kopen. groetjes en iedereen bedankt voor zijn hulp!! Jack Hier mag een slotje op :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...