Ga naar inhoud

standaard uitgang schermkaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn videokaart Asus EN8600GT, heb ik op de VGA uitgang mijn PC scherm hangen. Op de DVI uitgang heb ik via een DVI-HDMI kabel de TV aangesloten. Het blijkt nu als ik de PC opstart, de opstartgegevens enkel te zien zijn op de TV, pas later, krijg ik het welkomstscherm van Windows op mijn PC scherm te zien. Ik had graag geweten of het in te stellen is dat ook in het opstarten de gegevens naar het PC scherm worden gestuurd, dus de VGA poort als standaard instellen.
Link naar reactie
[quote:23af004031="CDirk"]Hallo, Op mijn videokaart Asus EN8600GT, heb ik op de VGA uitgang mijn PC scherm hangen. Op de DVI uitgang heb ik via een DVI-HDMI kabel de TV aangesloten. Het blijkt nu als ik de PC opstart, de opstartgegevens enkel te zien zijn op de TV, pas later, krijg ik het welkomstscherm van Windows op mijn PC scherm te zien. Ik had graag geweten of het in te stellen is dat ook in het opstarten de gegevens naar het PC scherm worden gestuurd, dus de VGA poort als standaard instellen.[/quote:23af004031] Zitter er geen 2 DVI uitgangen op?, zo ja die eventueel omdraaien al geprobeerd? Zal wel de primaire weer opnieuw moeten worden ingesteld in windows via de TV.
Link naar reactie
Hallo, Mijn eerste vraag was eigenlijk de situatie van vorige week. Voor het weekend heb ik Windows opnieuw op de pc gezet en had sedert eigenlijk nog niet geprobeerd met de TV erbij. Dus vandaag na de eerste reactie direct aan de slag gegaan, maar….. Om te beginnen heb ik met het PC scherm op de VGA uitgang, de drivers geïnstalleerd. Dat is allemaal goed verlopen. Ook bij het opstarten zie ik de opstart gegevens op het scherm verschijnen (geen idee hoe ze dat eigenlijk noemen). Echter lukt me langs geen kanten meer om ook de TV te laten werken. Voor de her installatie lukte dit nochtans wel, weliswaar moet genoemd probleem. Dirk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...