Ga naar inhoud

pc op tv aansluiting dmv. HDMI @ 1366x768? (beeld&geluid


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een 26" lcd tv te gaan kopen en deze aan te sluiten op mijn HTPC. Mijn pc wil ik gaan connecten via HDMI met de tv. De tv (waarschijnlijk de 26LG3000) heeft een resolutie van 1366x768. Nu wil ik de volgende dingen even weten: 1: Is de combinatie pc -> tv met HDMI ipv. VGA/ DVI mogelijk? 2: Ondersteunen grafische kaarten de resolutie van 1366x768? (Club3D HD4850) 3: Mijn HD4850 heeft alleen 2 DVI poorten. Kan ik daar wel geluid en beeld doorheen krijgen? Zo ja, moet ik dan een DVI -> HDMI kabel kopen of moet ik een een DVI -> HDMI blokje en een aparte HDMI -> HDMI kabel kopen? Ik hoor het graag van jullie.
Link naar reactie
Door het ATI DVI-HDMI dongeltje moet zeker wel geluid komen. Hoezo zou dat er niet door kunnen? ;) Wel zorgen dat je er een hebt voor de HD4xxx reeks. Stuur anders eens een mailtje naar de winkel waar je hem gekocht hebt waarom die er niet bij zit oid. Volgens de sheet moet die er toch bij zitten: http://www.club3d.nl/index.php/products/graphics/item/332
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...