Ga naar inhoud

Acer X3200, nieuwe videokaart.


Aanbevolen berichten

heej, Ik heb een vraag over de X3200. Wij hebben deze pc nu een paar dagen, maar vind zelf de videokaart dus helemaal niks, want hij is onboard (helaas) wil nu dus een andere videokaart erin zetten, maar is dit wel mogelijk aangezien de kaart die er nu inzit (gforce 8200) onboard is en ik weet ook niet wat voor slots er op het Moederbord zitten. ook zit er een (vrij slome) dual core processor op.. deze zal ik dan eventueel ook meteen willen upgraden. zijn hier mensen met dezelfde pc en weten wat mogelijk is en wat niet?
Link naar reactie
zal heel lastig worden. is ook maar een hele kleine kast zo te zien. Je zal er toch even achter moeten zien te komen wat voor aansluitingen op het moederbord zitten en je zal moeten weten hoe zwaar de voeding is (verwacht ik ook niet veel van). Dus maak de kast even open en kijk wat er op de zijkant van de voeding staat. Aantal Watt en amperes even hier vermelden. EDIT: Ik zie dat er een PCI-E slot in zit, dus je moet alleen even weten hoe zwaar die voeding is.
Link naar reactie
[quote:439fe2e320="Matthijskh"]ja zal wel willen, maar ben 18.. en woon nog bij mn ouders, en deze pc is dus ook voor mn ouders! en het moest een budget ding zijn dus helaas mag niet duurder..! deze pc blijft gewoon...[/quote:439fe2e320] Ikke niet snappe, je wilt er wel dingen voor bij/in kopen maar de PC mag niet duurder zijn? :?
Link naar reactie
Niet om vervelend te doen, maar dat is onzin. Kan zijn dat acer dat zegt, omdat ze er liever zelf aan verdienen. Maar er zijn wel rechtszaken over geweest. De kast openen en andere onderdelen plaatsen valt onder normaal gebruik, en kan geen reden zijn om aan garantieverplichtingen te ontkomen. Zelfs als de voeding doorbrandt, ontkomen ze er niet aan. Want dan deugt de voeding gewoon niet (zekering of overspanningsbeveiliging).
Link naar reactie
er zit toch echt zo'n garantie sticker op, wou hem namelijk loshalen, maar dan moet je die sticker eraf halen.. en dan vervalt de garantie.. en voor diegenen die het niet begrijpen, mijn ouders hebben die pc gekocht, en ik wil er van mn eigen geld een andere videokaart inzetten.. snappie? edit: kan dus ook niet zien hoeveel amp's en watt's de voeding geeft.. helaas
Link naar reactie
[quote:a924cc5a8d="Matthijskh"]er zit toch echt zo'n garantie sticker op, wou hem namelijk loshalen, maar dan moet je die sticker eraf halen.. en dan vervalt de garantie.. en voor diegenen die het niet begrijpen, mijn ouders hebben die pc gekocht, en ik wil er van mn eigen geld een andere videokaart inzetten.. snappie? edit: kan dus ook niet zien hoeveel amp's en watt's de voeding geeft.. helaas[/quote:a924cc5a8d] Je meent 't :roll: , je zou in overleg met je ouders je eigen geld erbij kunnen leggen om hem om te ruilen voor een geschiktere, je kunt een aap wel aankleden maar het blijft een aap.
Link naar reactie
[quote:6c5702778b="gerben"]Vrijwel zeker te licht voor een stevige videokaart. Een overmaatse voeding zou onnodig geld kosten. Je kunt nog even op de acer site kijken, het vermogen zou wel bij features moeten staan. Die sticker is dus onzin, de bepaling daarop nietig.[/quote:6c5702778b]heb ik al gekeken en staat het helaas niet bij.
Link naar reactie
idd, heb zelf ook nog is ff goed gekeken maar eigenlijk alles aan deze pc is vrij sloom, 2,3 ghz, shared videokaart enz enz. vrij klein ook denk ook datie vrij warm word (en al helemaal met een andere videokaart)... ga zelf wel mn pc upgraden, heb gewoon een nieuwe kast maar dan met via troep erin 800 mhz enzo.. heb wat gevonden: Asus P5Gd1 moederbord met P4 3ghz processor, 2 gb werkgeheugen.. weet alleen niet wat een leuk videokaartje is.. of deze: Shuttle Mv43v AGP 8x + 2.8 GHZ processor en ook dan 2gb werkgeheugen (weet niet wat voor een processor) moet ook nog een videokaart bij.. of deze: Asus P5WD2 Premium + Intel Pentium D930+ 2x1GB DDRII PC6400 en hier moet dan uiteraard ook nog een leuk videokaartje bij.. vind zelf de laatste het krachtigst (denk ik) maar is ook meteen de duurste;) mn 2e keuze die ik ook wel gaaf vind is de p4 met 3ghz.. is snel zat denk ik! wat vinden jullie de beste keuze..?? wat voor videokaart raden jullie mij aan..?? groet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...