Ga naar inhoud

Kan drivers usb poorten niet meer installeren


Aanbevolen berichten

Hoi, In mijn pc zijn 3usb poorten usb1.1 en usb2.0 Normaal werkten ze allemaal goed. Wanneer ik mijn mp3-speler verbind, kan de hardware niet worden geinstalleerd. de massaopslag staat er gewoon tussen maar de toegang word geweigerd. ik heb geen toegang. het heeft niets te maken met beveiliging. ik ben de administrator! ik heb de usb controllers verwijderd en met installatie cd weer geprobeerd erop te zetten. hij vind ze wel maar de drivers kunnen niet worden geinstalleerd, toegang geweigerd. met herstelpunt alles weer teruggezet. wanneer ik kijk bij system32\drivers\usbehci.sys waar standad enhanced pci naar usb-hostcontroller volgens informatie moet staan, vind ik ze niet. heeft iemand een idee hoe ik de usb drivers wel kan installeren.
Link naar reactie
nee, het niet niet mijn mp3 speler het is zo dat ik geen driver,..die ik wel kan selecteren.. niet krijg geinstalleerd. de toegang geweigerd. de muis en externe hardeschijf printer enz werk wel. het is zo dat wanneer ik de drivers van usb deinstalleer en weer opnieuw wil installeren dit niet meer gaat, das de muis werkt dan ook niet meer .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...