Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey, Ik had een vraagje over mijn ATI HD3870. Telkens wanneer ik een in een game de AA opzet dan krijg ik lagg / beeld gaat schokken als er damp ontstaat. Dus als ik bv in een race spel een burnout doe of als ik door de bocht drift ontstaat er dus veel damp waardoor ik lagg. Zet ik AA af dan heb ik het niet / zeer weing. Dit heb ik voor bij Race Driver Grid / GTA San Andreas. Iemand een oplossing?
Link naar reactie
Ik denk dat een HD3870 toch wel zou moeten werken... Welk racespel bedoel je? Als je GRID of DiRT bedoelt, dat zou wel kunnen kloppen, die games zijn vrij zwaar. SA zou gewoon op full detail moeten werken, maar het ligt ook aan de rest van je systeem. Dus wat voor specs heb je nog meer & probeer ook eens de nieuwste videodrivers (Catalyst 8.10) te downloaden.
Link naar reactie
[quote:222b4ae091="FTI"]Ik denk dat een HD3870 toch wel zou moeten werken... Welk racespel bedoel je? Als je GRID of DiRT bedoelt, dat zou wel kunnen kloppen, die games zijn vrij zwaar. SA zou gewoon op full detail moeten werken, maar het ligt ook aan de rest van je systeem. Dus wat voor specs heb je nog meer & probeer ook eens de nieuwste videodrivers (Catalyst 8.10) te downloaden.[/quote:222b4ae091] Verder van systeem heb ik een: AMD X2 6000+ CPU 2GB ram geheugen Windows XP Pro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...