Ga naar inhoud

Nieuwe 3D kaart of niet?


Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel een GeForce 8800GT in mijn pc zitten. Bij het spelen van bv Crysis Warhead heb ik regelmatig gehakkel. Alles staat op het hoogste, enkel de anti-aliasing staat op 4x. Ik draai vista 64-bit met 2GB ram. Ik was al van plan om uit te breiden naar 4GB, maar denk nu ook dat ik een nieuwe 3D kaart ga kopen, of niet. Deze kaart ondersteunt SLI, is het dan niet beter om gewoon een tweede 8800GT te kopen en deze erin zetten of kan ik beter de kaart verkopen voor 100 euro en een volledig nieuwe kopen? Indien jullie een nieuwe kopen aanraden, vermeldt dan ook even welke jullie zouden aanraden. Mvg,
Link naar reactie
voor een 2e 8800GT heb je een SLI moederbord nodig, dus kijk eerst of je die hebt (680i, 750i, 780i chipsets). ik denk overigens niet echt dat dit crysis zal laten draaien ook kan je denk ik niet die kaart verkopen voor 100 euro, dat kosten ze nieuw. reken dus rond 75 euro. als crysis echt het enige is wat je speelt en je wilt hogere settings gebruiken, ga dan kijken naar een 4870 of een GTX260. maar als je ook nog andere spellen speelt dan zou ik het nauwelijks de moeite vinden, de 8800GT is gewoon nog steeds een erg goede kaart. en wie weet, misschien komt er ooit een patch die de crytek engine iets meer optimaliseerd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...