Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb sinds kort een Samsung 226BW. Deze overgekocht van een vriend. Die deze overigens al een tijdje had. Nou is de beeldkwaliteit die ik op andere zelfde schermen heb gezien wel wat beter. En ik vroeg me af wat voor Panel ik nou had. C, A, of S Helaas staat er geen stikker op mijn monitor. De informatie uit het Scherm menu is het volgende. [i:bbb6bd13af]Service Function Monitor On Time : 1735 Panel Ch. No. : 0 On Time : 1735 Cycle : 3648 Auto Auto : On Pixelshift : On Country : English HDCP Hotplug : Off Hotplug Time : 9 Sclaer-MCU : MStar Version : M-ME22H0CDB-1001 Checksum : 7A37[/i:bbb6bd13af] Helaas kan ik er niet uit afleiden om wat voor panel het nu gaat. Als ik helaas te maken heb met een S panel. Kan ik dan op een of andere manier dingen tweaken om toch betere beeldprestaties te krijgen.
Link naar reactie
Misschien dat ik de C en S door elkaar haal maare die stikker heb ik dus niet. Dat is het probleem. Je zou deze informatie moeten zien in het menu van je beeldscherm. Dat is de technische informatie in mijn topic bovenaan. Als jullie er nog nooit van gehoord hebben dan weet je het nu. Ik hoop dat iemand weet of Mstar een S of A panel is.
Link naar reactie
Ik heb ook niet gezegd dat ik niks opgezocht heb. In feite heb ik precies dezelfde sites al gelezen. Maar op de stikker achterop mijn monitor staat geen S of A of uberhoud helemaal geen tekst achter MODEL:Samsung 226BW. En in het Beeldscherm menu naar de stappen doorlopen te hebben van de eerste en de tweede site zie ik dat bij mij geen panel info staat aan terwijl dit wel zou moeten. Scaler-MCU en de rest wat daarboven staat staat wel aangegeven bij mij. Beetje vreemd monitor heb ik. EDIT:Ik had eerder aangegeven dat ik de stikker niet had. Maar dat was omdat ik deze niet vond. Deze zit onder de klep achterop de monitor. Werd niet helemala duidelijk uitgelegd op de site. Maar ik heb de sticker nu wel zonder dat er nuttige info op staat.
Link naar reactie
Sorry voor mijn belachelijk late reactie. Maare. Die code waar jij het over hebt heb in me topic staan. Dat is het volgende >> Service Function Monitor On Time : 1735 Panel Ch. No. : 0 On Time : 1735 Cycle : 3648 Auto Auto : On Pixelshift : On Country : English HDCP Hotplug : Off Hotplug Time : 9 Sclaer-MCU : MStar Version : M-ME22H0CDB-1001 Checksum : 7A37 [quote:729d599321] Heb ik dus overgetyped van me scherm. En het probleem is dus dat het type panel normaal gesproken onder "Sclaer-MCU : MStar" moet staan En daaronder staat dus niks. Alleen Version en Checksum. En ik kan niet aan de hand van die informatie achterhalen wat voor panel ik heb. Helaas geeft everest niks aan. Ik had het graag anders gewild. Maar als iemand toch een andere oplossing kan verzinnen zou ik het graag horen.[/quote:729d599321]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...