Ga naar inhoud

Nvidea Geforce 8600 GT


Aanbevolen berichten

Hi ik had een vraagje. Ik wou namelijk weten of een DirectX10 Videokaart wel goed te gebruiken is onder Windows XP Professonial SP 2 -32 Bit versie. En zou de Nvidea Geforce 8600 GT de juiste aanschaf zijn?? Systeemvereisten heb ik wel gelezen dat het Vista is. Of het verplicht is voor vista weet ik niet. Messchien om betere graphics te krijgen ofzo???? Alvast bedankt :wink: :wink:
Link naar reactie
De 8600GT kan de meeste games onder DirectX9c in XP tot een schermresolutie van 1280x1024 best wel aan op medium. Alhoewel de nieuwere Radeon HD4670 een betere keuze is geworden. Trouwens, je zegt dat je een AMD 2500+ hebt, bedoel je daarmee een AthlonXP 2500+? Dan heb je te maken met een moederbord met AGP slot, geen PCI-e slot. Daar past een 8600GT sowieso niet in. Upgrade heeft dan ook geen zin, denk maar aan een compleet nieuw systeem.
Link naar reactie
Ik heb een AMD Sempron 2500+, t heeft werkelijk een agp slot alleen aanboord. Ik heb er veel mee kunnen gamen met mijn Geforce 5200 FX 256 MB :) ..maar tegenwoordig werken games alleen met 3.0 Pix shader, dus moet ik nu wel een betere gaming kast gaan aanschaffen....ik heb een AMD athlon x2 5000+ op het oog, vaarwel AMD sempron 2500+ :P , Nog bedankt voor de reactie :D ,
Link naar reactie
Ik heb een Asus X series moederbord. Type A7V400-MX SE- UAYKZ Persoonlijk vondt ik hem een hele goeie moederbord. Ik speelde veel games ermee, maar tegenwoordig worden de nieuwere games zwaarder en stellen ze steeds zwaardere eisen. Bijv. dat je videokaart 3.0 pix. shader moet hebben om het spel te kunnen weergeven.
Link naar reactie
[url]http://www.oninocomputing.co.uk/motherboards/asus_a7v400_mx_eayz.html[/url] Zo'n 1 neem ik aan of iets in die zin? Zo'n moederbord is al verouderd en kan de nieuwe Socket AM2 processoren niet meer aan. Een upgrade voor u zou duur uitpakken doordat dat vast niet het enigste verouderde onderdeel is. Een geheel nieuw systeem is hier aan te raden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...