Ga naar inhoud

Problemen met HDMI > TV


Aanbevolen berichten

Geachte Dames/Heren, Ik heb sinds een aantal weken een probleem waar ik niet uit kan komen. Ik ben al een hele poos bezig, en heb geen ideeën over, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het gaat om het volgende, ik probeer de situatie zo goed mogelijk te schetsen. Ik heb een videokaart met 2x een DVI poort, op mijn computer heb ik een LG 22" W2252TQ aangesloten, via DVI. Daarnaast staat een LCD televisie van Philips, en deze heb ik met behulp van een DVI naar HDMI Adapter aangesloten, dus van DVI naar HDMI. Normaliter had ik beide op mijn videokaart aangesloten, en beide ook als apart scherm dus geen Dual-View. En kon ik via mijn Nvidia Control Panel kon ik ten alle tijden switchen tussen mijn computer scherm, en mijn televisie scherm. Na een idiote actie van een vriend van mij, was 1 DVI poort niet meer goed op mijn videokaart, toen kon ik als nog gewoon de kabels switchen, en ging mijn beeld naar de televisie toe. Hierbij had ik met de juiste resolutie (weet ik niet meer uit mijn hoofd) gewoon perfect beeld. Op de ene dag stopte dat, en kon ik niet meer switchen, want als ik veranderde van scherm, stond de resolutie op 1680x1050. Als ik deze dan wou terug veranderen naar de goede resolutie, gaf de televisie aan geen signaal. Ik heb toen mijn oude videokaart erop aangesloten een 9600GT 512mb, die zijn eigen HDMI naar DVI adapter heeft. Hierbij veranderde er niets, ik heb voordat ik mijn videokaart omwisselde alle drivers van de 8800GT eraf gehaald, met verschillende programma's zoals Driver Cleaner Pro etc. Heb de aller nieuwste drivers van Nvidia, heb ook Omega drivers geprobeerd. Geen van allebei heeft tot nu toe iets opgeleverd. Normaal als je een apparaat aansluit dan hoor je een geluidje dat er een nieuw apparaat gevonden is (tududu??? ) . Nu is dat niet meer zo, ook bij de 8800GT was dat op een gegeven moment hetzelfde. Ik sta voor een raadsel, indien iemand hier een oplossing voor heeft... HELP ME!. Oja, indien iemand weet hoe je een Philips televisie terug zet naar fabrieks instellingen, als ik in het menu zit, zie de optie staan, alleen kan ik er niet heen. De optie is grijs, terwijl de rest blauw is, daar kan ik iets mee doen, alleen fabrieks instellingen kan ik niet benaderen. Alvast Bedankt Dinesh PC specs: Intel Q6600 4GB 800MHz 9600GT 512MB Asus P5K
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...