Ga naar inhoud

ASUS 9800GT HB of Club3D 8800GT???


Aanbevolen berichten

Hee allemaal, Ik zit te twijfelen tussen een ASUS GeForce 9800GT HB of een Club3D GeForce 8800 GT Radial Heatpipe. Doel van grafische kaart is betere gaming experience (ipv de nvidia 6150SE die ik nu heb :lol: ). De Club3D is goedkoper, maar daar komen verzendkosten bij, de ASUS is duurder maar die kan ik in de buurt ophalen. Ik kom bij beide (op 2 euro ofzo na) op dezelfde prijs uit. Het systeem dat erachter zit: AsRock ALIVE-nf6p moederbord (met pci-e 1 en nforce 430 chipset) 2gb ddr 8000 ram AMD Athlon 64 x2 4800+ (dual core à 2,5gHz) en een LG Flatron widescreen 20.1" 1680x1050 res. Wat adviseren jullie mij? edit: ik ben wel een midweekje op werkweek dus eventuele vragen kan ik vanaf maandag niet beantwoorden. Geeft jullie natuurlijk wel de tijd om een briljant antwoord de verzinnen :wink: hoewel het wel ff cool zou zijn als jullie vandaag antwoorden want de asus is niet meer supervoorradig... Op hardware.info staan overigens van beide producten geen benchmarks.
Link naar reactie
okej.. jullie hebben het allemaal goed voor met mij, maar ik kies nou eenmaal voor nvidia en niet voor ati, die keuze heb ik al gemaakt en je kan me daar niet vanaf brengen (geloof me, er zijn genoeg mensen die het hebben geprobeerd) (vat dit niet als belediging op, ik waardeer je hulp maar heb nou eenmaal een beetje eigenwijsheid in me...) maar is er iemand die nou weet wat überhaupt het verschil tussen de 8800GT en de 9800Gt is?
Link naar reactie
[quote:c10bf685c1="mr-chill"]9800GT is sneller tov de 8800GT.[/quote:c10bf685c1]Hoe kom je daar dan bij? Een 9800GT is een omgelabelde 8800GT. Ze zijn dus even snel. [quote:c10bf685c1="sanchises"]heeft er iemand een idee welk merk beter is: asus of club3d?[/quote:c10bf685c1]Er bestaat op dat gebied niet iets als een beter merk, kijk liever naar de uitvoering van zo'n kaart. Hoe is de koeling geregeld? Kloksnelheden hetzelfde? Alternate heeft trouwens een LeadTek 9800GT voor 99 euro, mooi prijsje voor zo'n kaart.
Link naar reactie
soms heb je van die merken waarvan je denkt: dat kan nooit goed zijn (als ikea een processor maakt ofzo), dus daarom dat ik het vroeg. Kloksnelheden zijn hetzelfde, en ik denk dat ik mijn keus gemaakt heb: de club3d schijnt lawaaiig te zijn, de asus niet. Beide wel ongeveer even koud, dus.... asus=winner Nog bedankt voor de reacties. aanvullingen zijn altijd welkom ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...