Ga naar inhoud

Videokaart updaten


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb precies een jaar een pc gekocht, met de volgende specs: Processor: ADM athlon (tm) 64 X2 Dual processor 5200+ 2,60 Ghz. geheugen (ram) 2047 m moederbord: Asus M2N-MX-SE uit de X Serie's Nu zit er een videokaart in, namelijk de Saphire hd 2600 pro, waarop ik nog aardig uit de voeten kan, maar ik zou toch liever een zwaardere kaart aanschaffen. Ik had hier en daar al gezocht, en vond al 2 opties, namelijk de XFX Geforce 9800 GT , en de Asus EN9600 GT. Ik vroeg me af of jullie nog optie's hadden, voor mij. Ik lees overal wel wat, maar kan niet tot een eindconclusie komen. Gaat erom dat ik goed uit de voeten kan met de '' nieuwere '' generatie games. Ik hoor het graag!
Link naar reactie
Maar er is meer aan de hand, Als je met vista draait mag je er nog wel een Gig geheugen bij prikken. En wat betreft [b:f5ccb856f4]de nieuwste generaties games[/b:f5ccb856f4] hoe nieuw zit je te denken? anders heeft alleen een nieuwe videokaart weinig zin geloof ik. Dan kun je beter die 250,- euro nog ff bewaren en er wat bij sparen voor een wat zwaarder systeem.
Link naar reactie
[quote:375be142e0="Jilt"]A Open QF50D Miditower, 300watt.[/quote:375be142e0]Je zou ook een Radeon HD4670 kunnen proberen: die kaart verbruikt niet meer dan je huidige HD2600Pro, maar presteert aanzienlijk beter. Prijzen hier: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/767?currFilters=eNptj9EOgyAMRf%2BFL6CgUer73vYRjfBAZtTAss0Y%2F30obll1vNz29Db0EoLBOWKF4uam5xCsaCJKFKvUKMbgW3f1%2FdoCCskwvX7MBYqOesuJNwY4IU508oDhgBhIO7bSBbdYqA%2BWUuvTkjwSVZ08wPPGdgh%2F8mac8yZc7vrp612nXbdrIRVxdO3Fd3cXomgojWaPSuVqC%2FKg7juQ%2BSgNKn27pPcGO0Rsfg%3D%3D&orderField=prijs&orderSort=asc]Pricewatch[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...