Ga naar inhoud

Apple Cinema 30" resolutie past niet


Aanbevolen berichten

Beste Members, Na het halve internet te hebben afgezocht wend ik mij toch weer tot jullie in de hoop dat jullie mij kunnen helpen met het hierna volgende probleem: Mijn systeem: Intel p4 3,4ghz Geforce 6610XL win xp sp2 (medion Aldi PC) Nu heb ik een Apple Cinema 30" HD TFT Monitor gekocht die ik op de DVI poort heb aangesloten. Ik heb de nieuwe drivers van Nvidia geinstalleerd, de nieuwste versie van Wincad en nVidia ForceWare 162.50 (volgens tweaker forum een oplossing) Alles werkt, behalve als ik een betere resolutie van 1200x800 op mijn beeldscherm wil. Ik heb in Nvidia control panel een aangepaste resolutie gemaakt van 2560x1600 (ook andere geprobeerd). Het probleem is dat het niet op mijn beeldscherm past. Het probleem is al bekend met bepaalde Nividia kaarten, dat het op een 'HDTV' niet past. Timing op GTF, zoals bij tweakers als oplossing werd gegeven werkt niet... Ik krijg een error. Ik ben langzaam echt moedeloos van geworden en sta op het punt dat ding weer terug te brengen want zo schiet ik er ook niets mee op. Kan mijn videokaart het niet aan? (maar dan zou het beeld helemaal niet werken toch?) Alvast bedankt voor jullie suggesties!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...