Ga naar inhoud

Vervangen FX5200?


Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn computer is 4 jaar oud en zit er over na te denken een andere videokaart te kopen omdat ik merk dat hij traag begint te worden bij het (licht) monteren van video. Mijn vraag is of dit zinvol is, en zo ja wat is dan een goede keus? Ik heb nu een Fx5200 128 MB Moederbord: Intel D865PERL Processor: Intel Pentium D 3Ghz HT Werkgeheugen 2 Gb (DualChannel)
Link naar reactie
3 ghz--> ruim voldoende Koop een 7600 gt of een 2600 ding van ati Waarom? Ondanks dat mensen anders willen voorspiegelen is het verschil tussen een midrange 5200 en bijvoorbeeld een high end 7600 dermate groot (6800gt zegmaar) dat het werkelijk waar een wereld van verschil is... Verwacht niet super prestaties in call of duty 4. Maar al je favoriete games die er waren sinds je pc uitkwam kun je nu WEL op max details spelen met zo'n nieuwe kaart. Om even wat op te noemen waar het voor helpt: Far cry World of warcraft (max detail) Battlefield (vietnam, 2, enz) Age of empires 3 (max detail) Warhammer 40k en zo kan ik nog wel even doorgaan... Indien er geen geld is voor een nieuwe pc (500-1000 euro) zou ik gaan voor een 3dkaart van 60 euro. Vergroot het genot enorm. Mijn secundaire pc, staat op hetzelfde burea is een 6800gt met een p4 2.54 ghz. Lannen met company of heroes, counterstrike source, FEAR combat etc etc gaat perfect op goede details (1024x768) :).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...