Ga naar inhoud

welke kaart is beter?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier kun je kijken hoe de kaart presteert. http://www23.tomshardware.com/graphics.html Maar hou er wel rekening mee, dat jouw pc (waarschijnlijk) veel lichter is, dan de daar gebruikte. De processor kun je ook bekijken op dezelfde site. http://www.tomshardware.com/charts/processors/3d-studio-max-9,369.html
Link naar reactie
ok, hij presteert wel goed daar, die kaart. zou die ati radeon 3850 ook lopen op mijn systeem? hier mijn dxdiag: ------------------ System Information ------------------ Time of this report: 7/29/2008, 10:55:41 Machine name: COMPUTERKAMER Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD System Model: MS-7094 BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 1022MB RAM Page File: 310MB used, 2148MB available Windows Dir: C:\windows DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode
Link naar reactie
Even aangepast, was wel erg lang ja. Op zich is je processor niet echt snel meer maar die 3850 moet er wel bij kunnen. Alleen wat interessanter is om te weten is hoe zwaar je voeding is. Hoeveel watt en hoeveel Ampere geeft hij? Met name aantal ampere op de 12v lijn is van belang. Dit staat op de sticker aan de zijkant van de voeding, dus even de kast open maken. Zo te zien is het een medion-pc? Aldi of Mediamarkt? Daar zitten niet de meest geweldige voedingen in...
Link naar reactie
het is geen aldi én geen mediamarkt. mijn vorige pc was van de mediamarkt als ik het goed heb en was idd een medion. hierna wilde ik 1024 mb ram ipv 256 mb ram erin hebben en dat trok mijn voeding niet. er is dus al eens een zwaardere voeding ingelegd. het enige dat er nog van mijn vorige pc inzit is volgens mij de grafische kaart (geforce ti 4200 128mb), de rest zijn allemaal 'nieuwe' dingen die in de oude niet zaten. hier een foto van de sticker van mijn voeding. ik weet niet precies wat je moet weten, dus kijk zelf even en vertel het mij:) sorry voor het ongemak, maar toch bedankt;) en betreffende de lange dxdiag, ik wist niet wat jullie nodig hebben;) [URL=http://img65.imageshack.us/my.php?image=dsc00880mu0.jpg][img:9ae8811580]http://img65.imageshack.us/img65/2221/dsc00880mu0.th.jpg[/img:9ae8811580][/URL] klik op de afbeelding voor een vergroting;)
Link naar reactie
hoe kan een 360 watt voeding beter presteren van een 450 watt voeding?:S:S lijkt mij onlogisch. wat is verder, behalve dan dat ik die grafische kaart kan gebruiken, het voordeel van een sterkere voeding, of is err geen verder voordeel? is mijn pc verder wel geschikt voor het probleemloos gamen met genoemde grafische kaart? (zie korte dxdiag boven)
Link naar reactie
[quote:375fb1f144="remco p"]hoe kan een 360 watt voeding beter presteren van een 450 watt voeding?[/quote:375fb1f144]Verschil in efficiëntie. [quote:375fb1f144="remco p"]wat is verder, behalve dan dat ik die grafische kaart kan gebruiken, het voordeel van een sterkere voeding, of is err geen verder voordeel?[/quote:375fb1f144]Stabiliteit (lagere voltafwijkingen) [quote:375fb1f144="remco p"]is mijn pc verder wel geschikt voor het probleemloos gamen met genoemde grafische kaart? (zie korte dxdiag boven)[/quote:375fb1f144]Mja, het is niet modern, maar genoeg voor fatsoenlijk gamen onder XP.
Link naar reactie
De oorspronkelijke vraag ging toch over de ATI 3850. Daar geef ik enkel een antwoord op. De HIS is in nederland verkrijgbaar vanaf 115 euro,Wat niet echt veel duurder is dan B.V. de sapphire 3850 +/- 100 euro. Als Remco nu echt een 3850 in zijn bootleneck pc wil steken weet hij ineens welke de beste is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...