Ga naar inhoud

Welke videokaart is het beste?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb al een tijdje de ATI Radeon HD 2600 Sapphire 256 MB videokaart en ben er heel erg tevreden mee. Omdat ik door omstandigheden een nieuwe PC ga aanschaffen, heb ik hulp nodig. Deze nieuwe PC heeft de Intel GMA 950 videokaart en mijn ATI Radeon kan daar niet ingezet worden (is mij verteld). Mijn vraag is dan: Welke van deze twee videokaarten is het beste? (Extra vraagje: Kan ik met de Inter GMA 950 ook Elder Scrolls: Oblivion spelen?)
Link naar reactie
Is jouw ATI kaart een AGP variant? Je nieuwe PC zal denk ik een PCI Express slot hebben. Als die ATI kaart een AGP versie is dan kan dat inderdaad niet. Voor de games die je speelt zou ik toch wel een losse videokaart aanraden. Wat zou je ongeveer willen uitgeven? Een beetje redelijke PCI Express kaarten voor een redelijk budget zijn: http://tweakers.net/pricewatch/cat/635?keyword=&priceMin=0&priceMax=&land=all&f22=2274&f22=2196&f22=2195&f22=2815&i19=&a19=&d734=&e18=1&d18=7&d533=&d730=&d728=&d727=&d731=&scoreMin=0&scoreMax=5&x=11&y=8
Link naar reactie
Dit is wat ik weet over de PC: 'Lenovo'. Type:J200 Videokaart: Intel GMA 950 Netwerk: 10/100 lan Aansluitingen: o.a. 6x USB 2.0 en VGA Of de ATI een AGP variant is, weet ik niet. De doos waar ie inzat is kwijt (inderdaad niet al te slim) en ik kan het nergens vinden. Weet jij anders waar ik dat kan zien?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...